vrijdag 18 december 2009

reiki

Het is nu bijna een week geleden dat ik mijn reiki/seichem 1 inwijding heb mogen ontvangen. Het was een heel bijzondere dag en de energie die via mijn handen en die van de anderen aan elkaar gegeven werd was indrukwekkend. Nu móet ik ook zeggen dat we een bijzondere groep zijn :) Vrijdag 12 september 2008 kwamen we voor het eerst bij elkaar bij Tara Boeddha. Toen nog met ons vieren. Niemand kende elkaar op dat moment. Nu delen we elkaars leven. En energie. En daar ben ik eindeloos dankbaar voor.

Mezelf reiki geven blijf ik lastig vinden... vandaag zal ik deze prachtige witte dag er mee afsluiten.

Healing blessings, Marielle
cho-ku-rei

2 opmerkingen:

  1. Hoi Mariëlle,
    Wat goed dat jij jezelf ook Reiki kado hebt gedaan. Het is een bijzondere ervaring en ik was ook onder de indruk van de energie en de band die je in zo'n weekend met elkaar (wildvreemde mensen) opbouwt.
    Jezelf reiki geven is heerlijk en gaat straks vanzelf. Geniet er lekker van!
    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mijn vorige bericht kwam niet over, maar ik vind dat je een boek moet gaan schrijven liefs mam

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je wilt bijdragen aan mijn weblog :)
Je kunt altijd reageren met Naam/URL (url kun je leeglaten)

Op de hoogte blijven van reacties na jou? klik op 'Aanmelden via e-mail'

Een fijne dag/nacht verder! Marielle