zaterdag 20 maart 2010

fijne lente equinox / happy ostara!

lente-ostara

10 opmerkingen:

  1. zelfs de regenbui voelt als lente.
    Merry Ostara:))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief lam heb je uitgezocht. Ik wens jou ook een wonderschoon Ostara.

    Liefs, Haagje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was bij ons helaas bewolkt, anders was na zonsondergang in het westen de wassende maan te zien in het sterrenbeeld Pleiaden.

    Ik ontdekte vanavond je blog; Het zal niet voor niets zijn om op deze eerste lente-uren een sterretje te vinden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij ook! En wat een lieflijke foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hey waar ben je nou op twitter...ik mis je wel een beetje hoor, ik lach wat minder:-)

    lfs brenya

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een beetje laat... Maar toch ook een fijne ostara toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. o,wat een schatje.
    ik zou hem zo willen hebben!

    fijne dag verder,lieve gr inka en andre

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je wilt bijdragen aan mijn weblog :)
Je kunt altijd reageren met Naam/URL (url kun je leeglaten)

Op de hoogte blijven van reacties na jou? klik op 'Aanmelden via e-mail'

Een fijne dag/nacht verder! Marielle