zaterdag 22 mei 2010

vet- en lichtbollen

Op 'onze' aarde heb je plekken waar het energieveld heel erg hoog is. Het schijnt dat ik momenteel op zo'n plek woon. Ik moet ook eerlijk zeggen: er hàngt hier iets.. Echt apodictisch (zó’n mooi woord) voelbaar. Het is ook niet zo gek als je bedenkt dat ik zo goed als naast het Engebergje (Enghenbergje) woon, een grafheuvel die is overgebleven uit de late steentijd (2500-2000 voor Christus). Over deze grafheuvel bestaan vele volkssagen. Ik heb ze nog niet kunnen achterhalen. Wel weet ik dat deze grafheuvel tot één van de krachtplaatsen van Nederland behoort.

Terug naar nu: de kraai landde vandaag weer even op mijn balkon (ik heb nieuwe bollen gekocht). Zo snel, dat het me alleen lukte dit beeld op mijn netvlies vast te leggen. Ik vind het zó bijzonder: zo’n grote vogel, zó dichtbij. Met mijn camera (mobiel) in de aanslag ging ik wat alerter in de zon zitten. En zowaar.. het lukte me alsnog. In de verte en in vogelvlucht weliswaar. Maar toch.

Op mijn tweede foto verscheen echter tot mijn grote verbazing iets heel anders. Lichtbollen. Orbs lees ik net. Nu mag jij het zeggen: gewoon iets technisch of  bestaat het gezelschap waarin ik me bevind uit meer dan alleen de vogels en Yula?

Luminous blessings, Marielle

DSC02927

DSC02939

5 opmerkingen:

  1. ik "vang" vaak orbs met mijn digitale camera.
    heel vaak in de paardenstallen en op plekken waar kinderen plezier maken.
    soms staan er spirits op de beelden, die ik terug zie.

    er zijn heel veel krachtplekken, kruispunten van leilijnen.
    meestal voel je ze al bij het dichterbij komen
    het heel apart dat sommige mensen zich aangetrokken voelen tot die plekken, terwijl anderen er onbewust met een boog omheen gaan:)):))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind in ieder geval dat het er wel apart uitziet op je foto, op deze manier heb ik ze nog nooit gezien. Ik ben ook niet technisch genoeg om te zeggen of er wel of niet een logische verklaring voor is.

    Maar waar ik hier eigenlijk voor kwam is om je te bedanken voor je lieve en mooie woorden, ik heb een fijne dag gehad, met de hele dag door bezoek en dat begon al iets vroeger dan ik gewend was. Ik ben nu moe, maar voldaan.

    Liefs, Haagje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij woont echt op een heel bijzondere plek!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi MAriëlle, ben net terug van een inspirerend dagje Haarlem, heel erg bedankt voor je uitgebreide reaktie!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey.. Wow. Zie rechtsonder idd soort van kindersnoetje. Maar denk ik dat nou gewoon? Had je eerdere reacties toen nog niet gezien! Woeps? X f

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je wilt bijdragen aan mijn weblog :)
Je kunt altijd reageren met Naam/URL (url kun je leeglaten)

Op de hoogte blijven van reacties na jou? klik op 'Aanmelden via e-mail'

Een fijne dag/nacht verder! Marielle